Sunday, April 14, 2013

another problem :/

ntah kesedihan apalah yg melanda jiwa ku saat ini, kesedihan datang bertimpa-timpa, mungkin Allah telah puas memberi aku ujian berupa kemewahan bahagia dan limpahan nikmat yg selama ini aku kecapi, mungkin saat ini, ujian berbentuk masalah ini yang paling layak buat aku si pendosa berjiwa hamba, ntah  apalah lagi kesedihan yg akan aku hadapi detik2 yg bakal menjelma, ntah bilalah lagi dapat kulihat sang pelangi yg telah hilang di telan senja..ohh, tragis bunyi nyaa, huuhu

btw, haritu masa keputusan permohonan mara keluar untuk temuduga, aku check semua budak kelas aku, dan aku pun dpt jugak temuduga tuuh, and the interview just around the corner, selasa nieh, thats mean lusa laa, tapi, the problem is, there no one else to send me to the mrsm kepala batas,, thats why, i'm just being calm and doenst study anything yet, yes why not..? abah aku dah berapa hari tak p keja sbb tok aku meninggal, sibuk urus itu ini, pegi balik adik2 aku, kenduri and segala apa bagai lagi yg berkaitan, dah makan berapa hari... nie nak cuti lagi selasa nieh?? mmg tak laa...yess, sama mcm dulu, time nk ambik result, huhu, mmg aku nie manusia yg sgt memahami kan, dan aku xmau lah menyusahkan org, tapi nak wat cena...

abah aku suruh adjust p dgn kawan dulu, alahai...nmpknya fahira sorg ja la yg aku boleh mintak tolong pun, itupun kalau boleh, kalau tak, seems kali nie, aku xdpt la merasa temuduga mara, oh Allah, apalah bentuk ujian yg sedang kau hantarkan untuk mendewasakan aku inii...hmm, xpalah, apa2pun, gudluck laa kepada yg dapat temuduga tuu, semalam lagi aku tengok kat fb ramai yg xcited dah nak p temuduga tuuh...siap cari blog apabagai lagi, sedangkan aku, masih steady dah buat dunno ja,...mcm org xda perasaan dah..tu laa, aku xconfirm lagi boleh p ke tak kan...

xmacam haritu, abah mmg dah confirm awal2 boleh p...tu yg aku semangat lebih nak study tuu, hmm...bila dah jadi mcm nie, semangat pun dah turun laa....alahai, susah rupanya nk kawal emosi nieh, bukannya kawal emosi tu untuk org yg marah jea, tpi nieh, manusia yg berhati walang pun sama tau...silap2 haribulan boleh teserempak kat tanjung rambutan laa jawabnya...mana tau ann, dunia nie, jika Allah izin, semua boleh terjadi...

okaylah, sampai sini saja, doakan semoga Allah mempermudahkan urusan aku ,

aminn =||

No comments:

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!