Monday, May 6, 2013

tahniah BN

assalamualaikum, =)

even satu masa dahulu ana ada cakap, blog nie bebas daripada sebarang unsur politik, tapi yg pasti, ana xckp kan blog nie xleh sembang sesuatu demi negara.

okay2, firstly, tahniah dato najib and the geng! u've done a goooood job! ehh jap, nie print screen status aku yg masih fresh di awal pagi,


huhu, aku masih terharu dengan kemenangan najib, moga2 itu bukan istidraj dari Allah, tapi adalah 1 amanah dan kepercayaan Allah kepadanya, dan juga pahala bginya dan pihak pembangkang kerana atas kesabaran mereka.insyaAllah, Allah tau apa yg terbaik untuk hambanya, segala yg terjadi adalah dengan izinnya, even aku tau banyak sangat kacau bilau dimana-mana. Allah masih memilihmu najib untuk menjadi perdana menteri. ingat najib, bukan sahaja rakyat, bahkan Allah! sbb Allah telah mengizinkan kau menang kali nie walaupun dengan segala tipu daya...

dan kepada anak2 kedah, aku tau, kawan2 aku yg 1 sekolah dulu, semua sedih dgn kekalahan ini, tambah2 anak2 baling, aku tau itu! tapi bersabarlah, Allah sedang merancang, mungkin masa nya akan tiba 5 tahun lagi, siapa tahu,bersabarlah, even BN menang pun, dakwah islam xkan pernah terhenti. ingatlah, dimana pun kau berada, langit Allah itu juga yg kau junjung. teruskan berusaha demi kedaulatan islam, teruskan membuka mata pihak2 yg masih menjadikan material sebagai tuhan, duit sebagai agama, bgitahu mereka bahawa islam agama kita, Allah tuhan kita. 'bagitahu mereka, islam xkan pernah hilang didunia ini!

teruskan anak muda, kita bangkit demi Islam, even BN pun, kalau perjuangka islam, pasti aku org pertama yg akan sokong BN, tapi malangnya, BN hanya menaburkan kesenangan dunia, tiada langsung usaha memberi pendidikan agama, kerohanian kepada rakyat, bahkan menganjurkan hiburan yg melampau, PSY, harlem shake, yg sah2 bukan budaya kita, bukan itu aku, sebagai orang islam mahukan, aku nak biah hasanah! aku nak malaysia macam madinah! macam mekah! even xsetanding, tapi kenapa xmencuba, sebab dimana2 pun, kita islam, kita pegang kepada al-quran dan sunnah!, wahai PM, sedarilah hakikat hidup yg sementara ini,..aku xsanggop lagi melihat kemungkaran di m'sia, aku xsanggop lagi, aku xsanggop lagi...

Allah, bantu aku, bantu kami, hamba2Mu yang lemah, jangan Kau biarkan jiwa2 kami dikuasai anasir2 jahat, kau tetapkan kami dijalanMu, dalam ketaatan dan keredhoanMu...aku bermohon ya Allah, aku merayu ya Allah...

aku merayu...

1 comment:

Unknown said...

yeahh syiah ! sempat lagi

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!