Friday, June 7, 2013

mid sem break.

bismillah..

Assalamualaikum... =)
alhamdulillah, setinggi2 kesyukuran di panjatkan kpd Allah, tuhan Maha pencipta. hri ini, kita masih boleh bernafas di dunia nie. menghirup udara yg percuma, Maha pemurahnya Allah.

dan bersyukur lagi. hari nie achievement test aku dah hbesssss!! Alhamdulilllah, tggu untuk final sem la nnti, harapan semoga boleh buat yg terbaik nnti, aku xnak kekecewaan. tu yg aku tanam lm diri aku sejak aku nekad masok sini. xkiralah aku yg kecewa ke, mak ke abah ke. semua tu xboleh terjaddi. sebab aku mesti boleh buat. i Believe in Allah. and about achievement test, alhamdulillah nihon lulus la sa far, nihon r, yg lain xtau lagi r, semoga segalanya berjalan dgn lancar, aku perlukan perubahan positif, really need it, really2, aku xboleh move on kalau xda sokongan, seriusly. so pliss, my sensei, my friends, give me a positive feedback, even u know how bad i'm.

dan lagi, hair ni insyaAllah nak balik rumah, rindu yg dah tersangat mencengkam segenap atma jiwa raga dah nie kat rumah, yela, sebulan dh kot xjumpa...nak skype pun kt rumah xdak tenet, haha, dh tu bb nie aku angkut sekali mai sini, mmg x r..and. semoga perjalan cuti nie berjalan lancar, aku tau yasumi punya omiyage mmg takusang arimas la...(shukudai) , tapi xpa, study is not everythings right? byk gila dh aku rncang nk buat cuti nie, pegi sekolah, ambik sijil berenti HAHA* nmpk x betapa teruknya aku, dh sebulan lebih dh belajar sijil berenti xambik2 lagi, mmg malu r nk p mintak kat pejabat nnti, tapi xpa, redah je aisyiah...haha, pastu baliik kg, tgk tokwan, nk cabut gigi, nak p jalan2, nk itu nak ini.....wahhhhhhhhh, byk2, haha, padahal cuti seminggu ja pun....xpalah, gunakan sehabis2nya, instead of tidur dan melemahkan badan, baik buat bnda berfaedah kan.

dan smpai sini ja, kawan2 semua dh sambung belajar, ada la lagi beberapa insan yg belum kan, special kess la tu, hebat ahh, tahniah kepada yg akan fly tahun ni dn tahun2 akan datang....aku akan sentiasa doakan yg terbaik buat hampa semua, rindu hampa syadid. ukhwah ini indah, kita bertemu kerana Allah, berpisah kerana Allah =)

till then, sayonara tanpopo, sayonara JAD
=')

1 comment:

Unknown said...

ZZZzzzzzzz...atudia...sakan nampak..

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!