Sunday, June 23, 2013

syumatsu.

assalamualaikum,
just mencari kesempatan dalam kesempitan, hujung minggu nie mmg jadual padat gila,, sbnarnya bukannya padat pun, aku yg sengaja memadatkan, hmm, biarlah, ini laluan hidup aku, berpegang kepada prinsip study is not everythings lah konon nya kan.

so hari sabtu hri tu ada program sikit dgn bdk2 dari nion, mmg best lah, totemo tanoshikattadezz, iru2 arimashta, atleast ada lah jugak terbyg2 kan mcm mna org2 jepun hidup, dgn budaya depa yg semua sedia maklum, mmg best, . ada byk persembahan lah yg depa buat, mmg mcm2 lah aku try, paling best is, err, aku xingt ahh panggil apa benda tu, tapi yg mcm khat lah kalau kita tulis dalam bhasa arab tu, itu r, bbrapa hari sblum tu..bbrapa? hmm lebih kurg lah, aku asyik teringat khat ja, tweet pun pasal khat, sampai xmalu p mintak khat, tapi xpalah, org tu xmau bgi *sory sapa2 terasa* :p . last2 dapat khat versi jepun punya, haha. :p ok, alhamdulillah. not so much la, tapi atleast puas hati, grrr.









soredwa, malam tu jamuan tanpopo, kononnya perpihanlahh, padahal pisah kelas ja pun, haha, so, pegilah, org tu nak belanja kan, apa lagi, sapa xnak, hg sendiri yg ckp kan, tapi aku p tu pun sbb org ajak ja, lagipun kesian kat mizah, :p aku xp hg menangis pulak kan, haha, and paling best syafiah sensei join sekali, best, totemo, tq sensei sbb sudi join kitorang, kalau lah sensei xda, xtau lah mcm mana...and malam tu jugak celebrate besday shila, haha, budak tua :P .

just miz kelas tanpopo already, especially time sakat menyakat dlaam kelas, walaupun aku xpenah participate pun selalu, aku kan budak baik, diam je dlm kelas :D :D :D, serius, wahai bdk2 smkab yg sedang baca nie, serius serius serius, aku diam gilaahhh dalam kelas, xcaya tanya sapa yg sekelas dgn aku... SERIUS! haha, dah, xdapat diungkap lagi mcm mana. 







okdah, next pagi tadi pegi kawaaaa, haha, best, selagi boleh panjat yama tu, selagi tu kami noborimas, haha
ntah apa2 bahsa aku, , so, xda gmbaq untuk kat kawa, haha, :P
pegi pompuan2 je semua ok. best, senpai2 bawak, untong lah boleh untensuru, bulan 3 tahun depa kalau hidup lagi insyaAllah nak belajar drive lah, mana tahan tgk org drive selamba ja atas jalan raya, heisyy, jeles ja kan memanjang, haha. so, tq akak2 senpai, kak naz sebab sudi ajak sy, mmg best. pastu keluar dari pusat rekreasi tu dah tgh hari, rupa2nya beranang or kajang amnya dah terkena* jerebu, hmm, Allah berikan kami kesihatan ya Allah, pelihara kami.

then, malam nie malam nisfu syaaban, so, mungkin ada kot bacaan yasin 3 kali kat surau mlm nie, setakat yg aku tanya kat group tadi, ada insyaAllah, so, lagi setengah bulan dari skrg, insyaAllah ramadhan akan menjelma, ya Allah xsabar nya, moga2 aku boleh rasai lagi nikmat ramadhan kali nie, mmg merindui bulan pesta ibadah nie, terutama dgn program2 kt smkab, sungguh!
so, selamat meninggakatkan momentum ibadah menjelang ramadhan nie. 

till then, sanah helwah, jazakallah, ma'asssalamah,..




1 comment:

Unknown said...

tetiba nampak aisyiah ismail sangat cantik

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!