Wednesday, March 13, 2013

tak pelik lagi.

assalamualaikum... =)

hehe, ntah la nk cita apa sebenarnya dalam post nie, tapi bila tengok balik post kt atas tu, kalo yg dh bca post2 sblum nie, mmg boleh faham la, act, tadi sekolah dah fax sijil berhenti sekolah...haaa! ambik kau, nk sgt ann, dilayan mcm raja dh, alaa, bukannya apa, rumah jauh sgt kot,, kalau setakat relau-sg bakap tu xpalaa, ni relau-baling koott, almost 2 hours, mmg saja2 kalau nk p, xpasal laa..jauhh...

and, for the interview next week, arggghhhh, haaaaaa! otak aku mcm dh bekarat jaa kot..tdi aku tgk2 la soalan admath, yg senang tu boleh la jwb, tapi yg putar belit sana sini tu..? ha cenna? selamat aq tulis jwpn siap2, aku sendiri mcm tak caya ja yg aku boleh jwb soalan2 susah mcm tu suatu ketika dahulu...aduiiii..hmm..kena struggle habis la lepas niehh....mmg nk kena belasah la kalau aku tinggai lama2..tu r, malas lagi! *haax

then mak aku bgitau semalam, mak su pon kata, kalau under mara tu cuba lah p, ngee :D

then need to prepare for my result, haaah! mmg aku kena sedia mental fizikal laa, especially mental....cakap ja dgn iwana, aku xmain feeling2 niehh *cewahh...last2 kalo ada apa2 yg sedih terharu simpati kesian semua tu, air mata aku laa yg turun dulu....aduii....lisan nmpknya tak seiring dgn hati..hmm..nama pun girl ann...haha..mmg aku dah contact ramai dh kwn2 , prepare2...hahax

then, mmg rasanya aku xboleh p jugak kot ambik result tu...mcm aku xleh p amik sijil berenti sekolah...haaaa...tu r, xpa2, kita doa dari jauh...aku mcm nk suruh tv3 p buat siaran langsung ja kat sekolah..nk sangat ada kat sana saat tu,,...tapi apa kan daya, insyaAllah kalau Allah hntaq pemandu kat ana, mmg ana xkan lepaskan lah peluang tuu...

hmm..xpalah...act ana xlarat laa,,,ntah knp..makan pun xlalu....apalah yg aisyiah nie fikir sgt haa?? adoi2...okaylah..nk terapi jiwa...allah allah allah...

''hanya dgn mengingati Allah, hati menjadi tenang''

=(

No comments:

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!