Sunday, July 7, 2013

pesta ibadah =)

assalamualaikum, salam rindu salam syg salam dari kejauhan :( huhux, sedih la plak*

rindu my kazoku! aduii, [rindu yg mencengkam, kapan kan berakhir] haha, ayat nie lah yg selalu terlintas di hati since f1 lagi~! dear kazoku, wait 4 me, insyaAllah i'll be home soon, !



okayh, ramadhan is coming dear, just another 2 dayss, ya Allah, sampaikan lah aku kepada ramadhan kali ini ya Allah, subhanallah, andai di penghujung syaaban ini ajal aku mendatang..siapalah tahu...Allah3!

sbb itulah, persediaan untuk mati jauh lebih utama buat kita drp persediaan untuk ramadhan, believe me! justeru, apabila tiba ramadhan nnti, perbetulkan niat mu, bukan untuk menjadi hamba ramadhan, tapi hamba Allah, tapi bukanlah menjadikan bulan  ramadhan ini sebagai bulan2 yg biasa kita lalui, malah biarlah ramadhan menjadi catalyst untuk kita tingkatkan ibadah..**faham tak ayat aku nieh??

anyway, selamat menyambut bulan ramadhan kawan2!!



shbt2 smkab, pasti aku akan menrindui kalian, bertadarus sama2, sahur sama2, iftar sama2, terawih sama2, ahhh, byk lagi yg kita buat! semua itu sekarang hanya ada dalam kenangan, hidup dalam ingatan, hanya tercatat di diari, xmungkin datang kembali, demo, kat sini, aku berharap sgt2 ada sahabat yg boleh aku ajak bersama berpesta dalam bulan ini, sepertimana adanya hampa semua..

shbt2 jad, jom lah, ajak aku buat kebaikan byk2 dalam bulan ramadhan nnti andai aku berkesempatan merasai ramadhan ini lagi..bantu aku, bimbing aku, jgn biarkan aku terleka dgn dunia nie, aku nak masok syurga dgn hmpa :'(  jgn tinggalkan aku :'( . okay naahh?? deal, kita ber'pesta' sma2 tau! arigatou sahabat! =)


soredewa, marilah kita tinggalkan amal dalam bulan mulia nieh, mungkin inilah ramadhan terakhir kita, siapalah yg tahu, xsiapa pun dpt menjamin, even dr terhandal di dunia nie, kan3? hmm, =)

jom! itshounie oinori shiyouuu!

salam ramadhan karem dariku, jaga iman, tambah amal =)


No comments:

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!