Saturday, May 27, 2017

everyone can fake a smile, but not everyone can hide their tears :)

hi there, opss, assalamualaikum..

lama, lama xmenulis, lama xbcerita, lama xmenulis isi hati. mungkin sbb kebelakangan ni bz sampai xsempat nk fikir mcm2. mungkin jugak ada insan2 yang selalu boleh dengar tadah telinga apa yang aisyah selalu nak cakap. tapi mlm ni rasa nak bercerita. tapi pelik sbb mlm ni xtau nak bcerita kat sapa, baru tsedar mungkin yang semua orang makin bz dengan hidup masing2. xpe, ganbatte walau dimana pun kalian berada :)

so, i'm doing fine here. yeah, i guess. sekarang dah masuk tahun ke empat pengajian. tinggal lagi lebih kurang 300 hari nak grad :) doakan semoga aisyah boleh grad dengan selamat tahun ni.

ok..

pastu dah xtau nk cakap pasal apa.. haha.

xpalah, nak tulis pun xtau nak tulis apa. nak cerita pun, xdak apa yang menarik di izuka ni. lab pun setelah 2 bulan ni xdak apa yang menarik, hima (free) memanjang, sampaikan dah jemu asyik mengulang buku JLPT.

ok tu je la kot...ingat boleh cerita banyak benda tadi, tapi bila dah taip, rasa mcm xdak apa nak diceritakan. pelik tak? aisyah yang sekarang ni dah jadi pendiam, pemendam. dah xbanyak nak diluahkan. ada satu jiki (musim) tu, mmg setiap malam bfikir sampai menangis. masalahnya bila nak cerita kat orang fikir apa sampai menangis tu, tak sampai hati, xsanggop nak kluarkan. takut guriskan hati sapa2. takot by doing that i'll hurt anybody. yeah.. i know, aisyah rashikunai kedo.. demo, ima no aisyah wa, so iu aisyah ni natta. but dont worry, aisyah masih xlupa mcm mna nak senyum :) . sore dake de ii desyou :) :)

ok semoga ramadhan kali ini menjadi ramadhan yang lebih baik untuk kita daripada sblm2 ini. selamat menyambut ramadhan dan selamat beribadah...

salam sayang, salam rindu dari kyushu, jepun :)

No comments:

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!