Saturday, July 30, 2011

aq dh sehaaddd =))...

yaa...walaupun ptg tadi rasa mcm dah trbenam dengn batok yg xsudah2...huhuhukk..walaupun skrg maseh batukk..tapi tu semua perkara kecil je..kan3??hehex..xpe2...nie ana nk kongsi ape yg ana dpt tatkala sedang membuat research mengenai force and pressure utk fizik~~haha...ini bukti yg ana sudah sehhaaadddd....ding2~~~


Aku tertekan...
Ish..aku ditekan...
Ada yang menekan..
Hampir semua ruang ditekan..
Tapi..siapa yang tekan??...

Ish..aku terpaksa...
Banyak yang memaksa..
Ada 'FORCE' sana sini
Aku dlm tekanan..
Mungkin 'PRESSURE' yang tekan...

Otak aku kecik...
Otak aku tak luas...
'AREA' makin susut
Beban aku makin banyak...
Ah!! 'over LOADED'..


Aku terTEKAN....
Aku kena TEKAN...
Aku dalam TEKANAN
Ah tidakk!!...PRESSSURE buat aku terTEKAN !

Tiba-tiba..Datang suara berpesan
Sabarlah wahai teman..
Tenanglah lah wahai kawan...
Jangan kau tambah beban..
Luaskanlah fikiran..
Tambah RUANG bersama TUHAN
Yang bersifat Ar-Rahman....
Zikir jadikan Teman
Beban jadi ringan..
Tiada lagi rasa TERTEKAN.....

haaa....ok x research ana..??

No comments:

aisyiah!!

amaran!!!

aisyiah, jaga hatimu, jangan sakitkannya!

aisyiah, awasi hatimu, jangan biarkan ia terleka!

aisyiah, jaga matamu, jangan meliar!

aisyiah, Allah tuhanmu!

aisyiah, muhammad nabimu!

aisyiah, Islam agamamu!